Friday, June 13, 2014



Da har de fleste landet for helga…det er fredag og min tur til å legge ut DT- bidrag for Scrappehjertet.
 Dette blir min første tur ut i blogg-verdenen. Skummelt:)
Det er fortsatt temaet sommer og sol med Graphic 45 som gjelder. 
Personlig må jeg få lov å si at etter mange år i «faget», er Graphic 45 fortsatt min favoritt produsenter i papirverdenen.  



Selve kortet er laget av Bazzil  og Graphic 45 By the sea
Jeg liker å klippe ut tekster og annen dekor fra ark i samme serie, som motivet og skjellene.
Det grove båndet jeg har laget ramme med i bakkant kan du leke med på utallige mange måter.
Både blondebåndet og det  grove båndet i beige og rødt er lagt dobbelt.


Det fungerer fint å klippe ut detaljer i arkene.
 Jeg liker å krølle de litt så det blir litt mer liv i de.
Jeg har svertet kantene med Distress pute, da blir det mer dybde i motivet.
Jeg har brukt mange roser denne gangen.


Her er et bilde fra innsiden av kortet. 
Igjen har jeg kost meg med å klippe i arkene.  
Enkelt men helt greit.

Da er det bare for meg å ønske alle en strålende helg  med mye bra scrappe-vær:)
Betina

12 comments:

  1. Fy søren! Så kult kort! Og velkommen i bloggverdenen Betina! ;)

    ReplyDelete
  2. Nyyyydelig kort vennen, å som jeg gleder meg til å sitte ved siden av deg å jobbe snart.
    Blogge er ikke farlig skjønner du, gikk fint dette ;)
    Klem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk vennen:) Ja da skal vi kose oss begge to:) Det var ikke så farlig....men det ble ikke helt som jeg hadde lyst til...det er definitivt PC'en sin feil...he...he

      Delete
  3. Dette var virkelig nydelig ����

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk:) søt du Irene. Holder på med et herre prosjekt nå. Skal prøve å legge det ut iløpet av kvelden.

      Delete
  4. Velkommen som blogger, nydelig kort, G45 er bare så flott.

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med ny blogg.Lekkert kort du har laget.Nå blir det lettere og følge med på alt det lekkre du tryller fram.Klem fra Gry A

    ReplyDelete
  6. Tusen takk Gry:) Jeg følger spent med på alt det enormt flotte du lager

    ReplyDelete
  7. Velkommen til bloggenes verden, det var vel slett ikke skummelt :-)
    Flott kort har du som vanlig tryllet frem :-)
    Gleder meg til å få se mer av dette :-)
    Klem Gro

    ReplyDelete
  8. Flott kort Betina :D
    Gleder meg til å følge med videre på alt du lager ;)

    ReplyDelete